日曜日のモーニング♪ 

昨日は、本巣市にある「和(なごみ)CAFE Fu-u-wa」さんへ、
出来たてパンのモーニングを楽しみに、向かいました。

ベーグルパンがお目当てだったのに、この日は無く。。。
ごまトーストにしました
写真 (16)
サラダ・スープ・から揚げ・ゆで卵が付いて¥360はとっても良心的♪

こっちは抹茶おぐらトースト♪
写真 (17)
パンの選択肢は結構ありましたが。。。雰囲気や綺麗さはイマイチでした
あ、でも地元の人に愛されてる喫茶店みたいです

↓ Please visit my 'Vintage & Antique' Webshop   


Yesterday, I went to "Nagomi Cafe Fu-u-wa" to have a breakfast.
I was expecting their freshy baked bread.
I wanted to eat bagel, but there was not any bagels at that time.
So... I chose sesame bread toast.

The breakfast was served with salad, soup, fried chicken and boiled egg.
It was only 360yen. So cheap!
The other choice was maccha bread toast with Ogura.
There were other choices of bread.
It was good, but I do not really like the atmosphere and lack of neatness.
Though the cafe seemed loved by local people a lot.
スポンサーサイト

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/879-ef08e652