ドライフラワー、出来ました♪

庭に咲いたバラをドライフラワーにしました。
日陰に吊るして1ヶ月で出来上がり♪ 小瓶に入れて、玄関に。
IMG_6294.jpg

先日行ったラベンダーパークで購入した、ドライのラベンダーも一緒に飾りました。
IMG_6292.jpg

小さなドライのブーケをリボンで縦につなげて、天井からつり下げたら。。。
IMG_6299.jpg
なかなかいい感じ♪
少し色が綺麗に出なかったけど、まあ程よい色褪せ感がアンティークっぽくていいかな?

↓ Please vist my 'Import & Vintage' Webshop   


I dried some roses which bloomed in my garden.
They were suspended in the shade for about a month.
Then, they have just made!
I put some of them in a small bottle and set on the board at the entrance.
I put some dried lavender which I bought last week
in a blue bottle at the same time.

Small dried rose bouquets were linked by a ribbon and suspended it
from the ceiling in the living room.
It became a lovely decoration.
The colors of roses were not so brilliant,
but I like their faded antique like colors.
スポンサーサイト
[ 2012/06/17 21:03 ] CARMONA 日記♪ | TB(0) | CM(0)

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/688-166f18af