アメリカンにクリスマス♪ - PELE’s UP DINER -

予告通り、楽しいイヴを過ごしました。
ただ予定とは違うお店でしたが(笑)
IMG_4119_2015122516375424f.jpg
ちなみにこのお洒落な骸骨の人形、動きます。そして喋ります(笑)

オールドアメリカンな雰囲気のダイナー♪
IMG_4129.jpg

ここはやっぱりバーガーでしょ!
IMG_4120.jpg

キングベーコンチーズバーガー。かなりの大きさ(笑)
IMG_4121.jpg

デミグラスチーズバーガー。バンスの照りがすばらしい♪
IMG_4122.jpg

クリスマスケーキは無いので、パフェで我慢
IMG_4123.jpg

異色なクリスマスナイトだったけど、
お店自慢のバーガーも、パフェも美味しかった~♪ 

PELE’s UP DINER (ペレズアップダイナー)
         羽島郡岐南町上印食8-123-1 HOCUS POCUS SHOP16

↓ Please visit my 'Vintage & Antique' Webshop
  
ToplogoKANA小

As I wrote yesterday, I spent a nice Christmas eve last night.
Though the restaurant was not the one we had planned.
We had a dinner at an American Diner with nice good old atmosphere.
There was an odd dressed skeleton in front of the diner,
and he could move and talk.

There, we had better to order their popular hamburger.
I chose "King bacon cheese burger".
It was considerably big!

My friend's choice was "Demiglace sauce cheese burger".
The buns shone brilliantly.

Instead of Christmas cake, we ate parfait.

Though it was a unique Christmas night,
we both liked the burger of the shop pride and the parfait.
スポンサーサイト

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/1760-89a46ec7