ソフトクリームのモーニング♪ - 井ノ口珈琲 -

今月はじめにオープンしたばかりの珈琲専門店でモーニングです♪
IMG_9267.jpg

ゆったりした造りで快適空間
IMG_9274.jpg
炭焼きブレンドをいただきました! ¥450でモーニング付き。

ヨーグルトorソフトクリームが選択可能だったので、迷わずソフトクリームを
IMG_9269.jpg

ソフトクリーム越しの小倉トースト。ナイスビューです
IMG_9271.jpg

小倉の山、ソフトクリームの山、そしてゆで卵の山(笑)
IMG_9270.jpg

焙煎工房もあるこちらの珈琲店。さすがに美味しいコーヒーでした。
お腹もかなり膨れました。

かなりまったりと過ごした後、久しぶりに文化活動へ♪
IMG_9280_201509221656291f3.jpg
岐阜県美術館で開催中のこの企画展、かなりオシャレで見ごたえもあります!

秋公開のこの映画、絶対見たい
IMG_9281_20150922165631407.jpg

井ノ口珈琲 岐阜市六条片田1-15-1

小さな藤田嗣治展 岐阜県美術館 岐阜市宇佐4‐1‐22 

『FOUJITA』 11月14日(土)から全国ロードショー

↓ Please visit my 'Vintage & Antique' Webshop
  
ToplogoKANA小

I had a breakfast at a coffee shop
which has just opened at the beginning of this month.
It was spacious and cosy.

I ordered a charcoal-roasted blend coffee.
It was 450 yen with service breakfast.

There were choices of soft ice-cream or yogurt,
and I chose the ice-cream without question.

The view of the Ogura toast over the ice-cream was very nice.
There were mountains of Ogura, ice-cream and boiled egg.

The cafe has own big roast room, so the taste of their coffee was really nice.
And I became full, too.

We stayed there a quite long time, and finally, headed to the Gifu art museum
after a long absence.

The exhibition was really cool and there were plenty of impressive works.

A movie, which is related to the painter "Fujita Tsuguharu",
will be presented to the public this autumn.
I really want to see it!!
スポンサーサイト

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/1688-05041553