スポンサーサイト

[ --/--/-- --:-- ] スポンサー広告 | TB(-) | CM(-)

見頃過ぎても綺麗♪ - 板取 あじさい村 -

日曜日のお話のつづき♪
せっかくあじさいで有名な板取まで行ったので、
本来の目的外ではありますが、紫陽花も撮影しました。

当然ながら見頃は過ぎてます
DSC00118.jpg

でも、この変色しかかった紫陽花も、趣あるかな♪
DSC00095.jpg

まだこれから咲く子も少しはいました。。。
DSC00059.jpg

さて、こちらはお写んぽ会メンバーの写真です。
S__31711238.jpg
夢中で撮ってたら、盗撮されてました(笑) 
被写体は別として、さすが! 絵になる写真です。ちょっと嬉しい♪

↓ Please visit my 'Vintage & Antique' Webshop
  
ToplogoKANA小

This is a continuance of the article of last Sunday.

As I went to Itadori which was popular for hydrangea,
I took some photographs of them.
It was not an original purpose, though.

Of course, it had already passed their best season.
But I thought that the hydrangea
which was changing color looked somewhat atmospheric.

There still some flowers would bloom from then.

Here's a photograph which taken by a member of "Oshanpo-kai".
I was taken by her without knowing
while I was absorbed in taking photographs.

Apart from the subject itself, it's very attractive!
I am glad to have it!
スポンサーサイト
[ 2015/07/15 19:04 ] CARMONA 日記♪ | TB(0) | CM(2)

紫陽花見ごろだったらもっと素敵だったでしょうね~
でもCarmonaさんはいつもみごろで素敵ですよ
[ 2015/07/16 10:08 ] [ 編集 ]

一本!

とられましたヽ(´▽`)/
こちらも見頃は当に過ぎてるはずですが(笑)
そんなお言葉いただけるなんて、嬉しいです♪

きっとあじさい祭りの頃は混むんだろうな~と。
毎年行きたいと思っててもなんか行けないんですよね~(つд⊂)
[ 2015/07/16 10:20 ] [ 編集 ]

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/1626-811037fc


