先週に続き。。。♪

土曜日に再び柿ジャムを作りました。
今回分より、ニューボトルとニューラベルです♪
IMG_5062.jpg

中身はこんなです。
IMG_5059.jpg

試しに。。。
昨日買った"パン夢"さんのプチフランスにのっけて食しました
IMG_5060.jpg
パンが上級なので、ジャムも美味しく思えます(笑)

最後にまた来週作ろうかな。。。
注文、お待ちしてます(笑)

↓ Please visit my 'Vintage & Antique' Webshop   


I made persimmon jam again on Saturday.
This time, I bottled in new bottles, and put new labels on them.
The jam itself is just as the picture shows.

I tasted it with the petit France bread which I bought at "Panmu" yesterday.

Since the bread was nice, the jam tasted better.

Maybe I will make it next weekend, and it will be the last.
I hope to receive some orders.
スポンサーサイト
[ 2014/11/24 17:57 ] CARMONA 日記♪ | TB(0) | CM(0)

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/1436-64df6fed