スポンサーサイト

[ --/--/-- --:-- ] スポンサー広告 | TB(-) | CM(-)

"大阪モーニング"で始まった一日♪

週末は、尼崎まで行ってきました~♪
土曜日、まず途中の大阪は梅田にてモーニング

ディープな食堂街内にある喫茶店です。
IMG_2401.jpg

ここが。。。岐阜並みのサービスでびっくり!
12時までモーニング。¥350でコーヒーにサラダとトースト付き
IMG_2403.jpg
サラダには野菜だけでなくポテサラも入ってて、
トーストはバターたっぷりの厚切りが1枚☆ ブラボー

満腹で向かった先は、姪っ子の運動会♪
IMG_2402.jpg
晴れて良かったぁ。。。 しかし、応援合戦とか組体操とか、懐かしっ!!
邪気のない、一所懸命な姿ってほんとに可愛い。

夜は夜で、初の甲子園球場で初のタイガース戦観戦
はっぴを着て応援の甲斐あって。。。
IMG_2404.jpg
タイガースが接戦の末、ヤクルトを制しました 

盛りだくさんの充実した一日でした

dryad (ドリヤード) 大阪市北区角田町9-29新梅田食道街1F 

↓ Please visit my 'Vintage & Antique' Webshop   


I went to Amagasaki last weekend.
On Saturday morning, on the way there, I had a breakfast at Umeda, Osaka.
The coffee shop was in the good old restaurant area in Umeda.

Their breakfast service was surprisingly good.
It was as good as that one in Gifu.
Until 12:00, we can have coffee and salad and toast for 350 yen.
Not only vegetables but also potato salad was in the salad dish.
As for the toast, it was full size thick one with margarine.
Bravo!
It really made me full.

After that, I went to see my niece's sports meet.
It was good to be a fine day.
The Cheering battle and the Gymnastic formation brought me back memories!!
Children were innocently doing their best, and it looked so cute!

In the evening, I went to Koshien stadium to see a baseball game of Tigers
for the firs time.
I watched the game with wearing happi coat.
As a result??, Tigers beat Yakult after a close battle.
スポンサーサイト

大阪

いいですね~
モーニングこちらと変わらないサービスあるんですね
運動会って関係なくても見ているだけで面白いですよね
最近はこの時期ではなく春に行われることが多くなりましたけど・・・
甲子園、懐かしいです
実はずっと昔は何度も甲子園に足を運んでいました
当時仲良くしていた人が強烈な阪神ファンだったので・・・
ハッピとかヘルメットとかも私も一緒に装備してました
[ 2014/09/30 08:29 ] [ 編集 ]

里咲さん、、、

阪神戦、見たことあるんですね~!以外Σ(´∀`;)
阪神ファン、結構面白いですよね、熱が入ってて(笑)

モーニングは、いちおう大阪はドリンク代だけのとこ、
たまにありますよ~。
でも時間は早く終わったりだし、やはり追加料金のとこがほとんど。
ここのサービスは希じゃないかな~♪
[ 2014/09/30 19:54 ] [ 編集 ]

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/1391-d397222c


