喫茶店漢字シリーズ♪ - カフェ ド 来夢来人 -

骨折してもやります(笑)
漢字(当て字)の店名の珈琲店シリーズです。
本日、モーニングでお邪魔したのは、こちら。
IMG_1679.jpg
イラストは。。。チャップリン

答え↓ 今回の読み方は簡単ですね。
IMG_1680.jpg

コーヒーは¥380で、選べるトーストと茶碗蒸し、日替わりの品々が付きます。
今日は、欲望のままに「小倉」チョイス♪
IMG_1681.jpg

サンドイッチは、一瞬生クリーム?と思ったけど
ポテサラサンドでした。
茶碗蒸しの器の文言に愛を感じます
IMG_1682.jpg

地元の方々に愛され続けている、昔ながらのあったかい喫茶店でした♪

カフェ ド 来夢来人 羽島市足近町南之川892-1

↓ Please visit my 'Vintage & Antique' Webshop   


Though I was injured, I could not stop going coffee shop for breakfast.
Here's one more Kanji name (substitute character) coffee shop!
Today, I went to a shop named "来夢来人".
We can read it as "Lime Light".
The illustration on the sign means Chaplin!
Today's answer is easy, isn't it?

Their coffee was 380 yen and it came with a slice of toast,
Chawan-mushi and today's dishes.
As for the topping of the toast, I chose Ogura as I just wanted.

At first, the sandwich looked like whipped cream sandwich,
but it was potate salad inside it.
I felt owner's love on the words on the cup of Chawan-mushi.

It was a traditional warm coffee shop which was loved by local people.

スポンサーサイト

今回は

読めました
そのまんま~ですね
このお店はまだ利用したことがないんですが
この看板見覚えがあるんです
前を通ったことはあるみたい・・・
茶碗蒸しの器の言葉いいですね~
これは絶対食べたほうがよさそうですね
[ 2014/09/15 17:59 ] [ 編集 ]

ですよね~♪

これはイージー問題ですね♪

お店はちょっと入り組んだとこにありますよ。
羽島のケーキ屋さん、カプリスってお店の近くです。
ついでに寄ってみようかな?と思ったら潰れてました(笑)
[ 2014/09/15 18:11 ] [ 編集 ]

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/1379-ad15bf38