晩夏のアメリカ♪ -3日目・4日目-

快晴、とはいかないまでも、すがすがしい日々を過ごしてます。
IMG_1291.jpg

現場でのランチの模様。
IMG_1292.jpg

休憩時にいろんな発見が。。。
キノコ見つけた!と思って写真を撮ってたら、右から乱入者が!
IMG_1293.jpg

人面魚みたいな花を発見! これはつぼみなんだけど。
IMG_1294.jpg

咲くと意外と普通にお花(笑)
IMG_1295.jpg

カフェごはんに立ち寄り。でかいアイスクリームが超主張してる
IMG_1296.jpg

せっかくなので、デザートにはそれを頼んでみました。
IMG_1297.jpg
意外にもあっさり味で美味しい。量はすごいですが。
明日は移動日です♪

It's not a clear sunny day, it has been so so nice weather in these days.

It's a picture of my lunch time at the site.
After the lunch, I took some break and then, I found some interesting things.
There were some mushrooms growing.
When I took a picture of them, a hairy worm was coming into the frame.

After that, I found a strange plant.
It looks like "Jinmengyo", isn't it??
Buds looked strange, but when they flowered, they are not so odd.

I dropped in this cafe to have a light meal.
The sign of the icecream was so big!!
After having a meal, I ordered their icecream.
Though it was actually big, the taste was light and nice unexpectedly.

Tomorrow, I am having a day off and driving to near the airport.
スポンサーサイト
[ 2014/09/04 06:51 ] TRAVEL ♪  アメリカ | TB(0) | CM(2)

アイスクリーム屋さん

アピールしすぎですよね
これを見たら立ち寄るしかないですよね~
相変わらず日本は天気が安定しません・・・
たまには青空みたいです
そちら気持ちよさそうですね
[ 2014/09/06 18:34 ] [ 編集 ]

店内は。。。

ソフトクリーム食べてる人だらけ!
あのアイスの置物はインパクトありありです(*^_^*)

アメリカは、すごく清々しい天気でしたよ。
こちらに夕べ到着し、飛行機を出たらムッとしました。。。
やはり湿度がすごいですね(*_*;
[ 2014/09/07 08:45 ] [ 編集 ]

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/1370-383e4427