スポンサーサイト

[ --/--/-- --:-- ] スポンサー広告 | TB(-) | CM(-)

アフタヌーンに和スイーツ♪ - 珈琲の時代屋 -

お得なモーニングサービスに加え、お得なアフタヌーンサービスも
増えてますね♪

安八町にあった、ちょっと「いにしえ」な喫茶"あわず"が
今年に入って「珈琲の時代屋」という珈琲店に代わったのですが、
そちらでアフタヌーンしてきました。

以前の「いにしえ」感はありません(笑)
IMG_0986.jpg

日替わりで楽しめる、世界のコーヒーも売りなのですが。
IMG_0981_20140829174142b39.jpg

選べるアフタヌーンのスイーツもなかなかでした♪
夏季限定のクリームあんみつをチョイス!
IMG_0982_20140829174143e9f.jpg
ミニサイズながらも、ちゃんとした美味しいあんみつでした

他には。。。プリンやシフォンケーキ、ホットドックまであるのです
冬になったら何か別のスイーツに変わるのかな?
温かい白玉ぜんざいとか、あったらいいな~♪

珈琲の時代屋 安八店 安八郡安八町大明神143-2

↓ Please visit my 'Vintage & Antique' Webshop   


In addition to the generous breakfast service,
some coffee shops are also giving afternoon service.
There used to be an old cafe "Awadu" in Anpachi,
and it changed into a new cafe called "Coffee Jidaiya" this year.
I went there and tried that service.

Inside of the shop was completely different from the former old coffee shop.

The best thing about the cafe was world coffee
to be able to enjoy everyday in routation,
but the afternoon service was also nice.

I chose summer limited "Anmitsu with ice cream".
Though it was small, it really was a proper "Anmitsu" and tasted good.

Other choices were pudding, chiffon cake etc...
Even a hot dog!!

If it's in winter, the "Anmitsu" changes to a different sweets??
I hope it will be a hot sweet-bean soup with dumpling.
スポンサーサイト

アフタヌーンも

こんなすばらしいサービスなんですね
ミニとは言えいいですよね~
しかもいろいろ選べるなんて・・・
今度はアフタヌーンで利用したいと思います
[ 2014/09/01 01:14 ] [ 編集 ]

特に♪

あんみつは正解だったかもしれません。
他のスイーツはどうかな?
ホットドッグは男性が喜びそうですね。

冬バージョンに期待してます♪
[ 2014/09/01 10:09 ] [ 編集 ]

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/1366-5906bf9f


