ドライフラワーのアレンジメント♪

今年も、春から庭の花を切ったり、買ってきたりして、お花を吊るしておきました。
で、結構な数のドライフラワーが完成♪
IMG_8235.jpg

去年作ったアレンジの器を利用して、作り直しました
ちなみにこれがその時の記事。 ⇒ 「ドライフラワーのアレンジメント♪」
1年も経つと、やはり随分と色あせてしまいました

今回、こちらのアレンジは、いちおう寄せ植え風に。。。
IMG_8236.jpg
ちょっと詰め込みすぎて、かなり豪華になってしまいました

ジョウロのかわいい器には再び紫陽花を。
IMG_8237.jpg
可愛い♪ 自画自賛(笑)

玄関がちょっぴり華やかになって、気分一新です

↓ Please visit my 'Vintage & Antique' Webshop   


From spring, I had been hanging some flowers
which I cut in my garden and bought in the market, this year too.
And they became nice dried flowers.
With containers of the arrangements that I made last year, I remade them.

Since it had passed one year, the colors had faded very much.

One of them, I made it group planting-like.
I used too many flowers, so it became considerably luxurious.

The others are made with small sparkling can.
I used different kinds of hydrangea again.
They look quite pretty!
This may sound like self-congratulation, though.

The entrance became slightly gorgeous and it renovated my spirits.
スポンサーサイト
[ 2014/07/07 20:54 ] CARMONA 日記♪ | TB(0) | CM(2)

素敵です

去年の作品も素敵でしたね
結構ボリュームのある作品になりましたね~
お気に入りのもので飾った玄関素敵になりますね
ドライは落ち着いた風合いだから癒されますね
[ 2014/07/07 21:48 ] [ 編集 ]

ありがとーございます!

里咲さんのお褒めの言葉、うれしいです♪
ドライはあまり好きなテイストではないかもしれませんが。。。

ちょっぴり色褪せが感じがいいんですよね~。
去年のはほんとに黄色!って感じになっちゃってて(*_*;
もう少し頻繫につくりかえた方がいいんですけど。。。
[ 2014/07/08 07:54 ] [ 編集 ]

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/1323-88147544