新商品UPしました♪ -アバンギャルドなブローチ-

本日、新商品30点を掲載しました。
アメリカで買い付けてきたヴィンテージエプロンやスカーフ、
そしてヨーロッパで買い付けてきたアクセサリーたちです。

↓HP トップページの "New Items" をどうぞご覧下さい♪



その中から、アバンギャルドでユニークなブローチを紹介します。
二種類の絵柄があります♪
IMG_9863.jpg

西ドイツ製のブローチです。
どちらの女性もモダンでファッショナブルですが。。。
特に右側の女性が吸っているタバコの煙がなんとも可愛く描かれています。

1960年代-1970年代の個性的なヴィンテージアイテムです。
詳しくは、HPのトップページから商品ページをご覧下さい。

↓ Please visit my 'Vintage & Antique' Webshop   


I uploaded 30 pcs of new items to my web shop today.
Vintage accessories from Europe, and vintage aprons and scarves from America.

Please look at the "New Items" of the top page of "Vintique Carmona".

From the new items, I would like to write about
two unique avant-garde style vintage brooches.

There are two kinds of portraits.
Those brooches were made in West Germany.
Both ladies are modern and fashionable, but especially,
I like the cute drawing of the smoke of the cigarette.

They are individual vintage items from 1960s to 1970s.

For more information, please refer to the item page on the web.
スポンサーサイト

なかなか

すましたお姉さんたちの顔、いい表情してますね~
しかもタバコくわえてるなんてなかなかないですね
[ 2013/12/19 20:00 ] [ 編集 ]

でしょ?

無表情な感じが笑えます。
タバコが粋です。
瞳がどちらもグリーンなんですよね。
ドイツ人ってそんな色してたかな?って思いました。
[ 2013/12/20 00:35 ] [ 編集 ]

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/1149-c1e6dc2d