秋の京都へ♪

先週末、何年かぶりに秋の京都へ。
カメラを持って電車で向かいました。試し撮り♪
DSC02325.jpg

東福寺駅で下車。人の波にに沿って歩きます。
DSC02340.jpg

道中も、見上げれば、空が見えないほどの紅葉。
DSC02343.jpg

東福寺に到着。境内には、ため息が出るほど綺麗な黄金の世界が。。。
DSC02355.jpg

太陽の光を浴びて輝く色とりどりの紅葉♪ 
DSC02359.jpg

通天橋からの眺め。残念ながら少々見頃は過ぎてました。。。
DSC02369.jpg

が、綺麗な赤色紅葉もまだまだありましたよ。
DSC02383.jpg

たくさん楽しまれてくれた葉っぱたち。ありがとう。
DSC02402.jpg

日本に生まれてよかったと思えるときの一つ。秋の紅葉、ですね

↓ Please visit my 'Vintage & Antique' Webshop   


Last weekend, I went to Kyoto to see and take photo of autumn leaves
for the first time in these years.
Here's a trial photographing which I took in the train.

I get off at Tofukuji Station and walked along with a stream of other people.

On the way to the Tofukuji, I could see some colored leaves covered the sky.

I arrived at the temple, and inside there, the golden world was waiting for me.
I looked at them with admiration.

The state of sunlight was shining on the colorful colored leaves.

I could see lovely autumn scene from the Tsuuten Bridge.
Unfortunately, I was a little bit late to see their best.

However, there were still some beautiful red colored leaves.

I thanked to the fallen leaves.
Every year I see autumn colored leaves,
I think I am glad to have been born in Japan.
スポンサーサイト
[ 2013/12/02 21:57 ] CARMONA 日記♪ | TB(0) | CM(2)

紅葉って

わざわざ見に出かけることってないんです
いいもんですね~こう見ると・・・
しかも京都ですか~さらに風情がいいですね
ここでCarmonaさんに一句お願いしたいところですが(笑)
やめときましょうか・・・
[ 2013/12/03 20:17 ] [ 編集 ]

一句。。。

ちょっと考えてみましたが(笑)
全く浮かびませんでした(*^_^*)
だめですね、慣れないことはするもんじゃありませね。

今回は丁度京都で見たい展覧会があったので、
ついでにいい時期だから紅葉も♪と欲張りました。
東福寺は名所だけあって、さすがに見ごたえありました。
[ 2013/12/04 08:13 ] [ 編集 ]

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/1135-1364aac6