週末モーニング♪ -SUNRISE-

ご無沙汰してた"SUNRISE"(さんらいず)さん。ケーキ屋さんのモーニング♪
この日は日曜日だったけど、そんなに混んでなかったな。。。

アイスコーヒー(¥450)をいただきました。
IMG_5346.jpg
ドリンク代だけでいただけるモーニングは、本日のスープ(or ゆで卵)
(この日は冷たいかぼちゃのスープ)、
そしてサラダとトーストに、自家製ジャム。
ここのトーストはフライパン(鉄板?)焼き。ふんわり&表面さっくりで美味しいんです。

ケーキ屋さんならではのモーニング、さらにロールケーキのカットが付きました。
IMG_5348.jpg
スイーツ付きってのはかなり嬉しいです

外のお花やグリーンが綺麗でした♪

SUNRISE(さんらいず) 岐阜県本巣市宋慶415-3

↓ Please visit my 'Vintage & Antique' Webshop   


I went to a patisserie "SUNRISE" to have a breakfast for the first time in a while.
I went there on last Sunday but it was not so crowded.

I had a glass of iced coffee.(450 yen)
There, I could eat breakfast without extra charge.
The coffee was served with the day's soup, salad, a slice of toast and homemade jam.
The day's soup was cold pumpkin soup.
I like their toast.
It was baked by frying pan and the texture was soft(inside) and crispy(on the surface).

As it was a patisserie, they served a small cake.
The day's sweets was a slice of roll cake.

Breakfast with sweets is so attractive for me.

Outside of the shop, I could see beautiful plants and flowers.
スポンサーサイト

さんらいず

最近行ってないけどお気に入りです
でもなかなか行けないのはお店が狭いから・・・
ぼっちが窮屈がるんです
ぼっち結構大きいので・・・
モーニングだけでもお得なのにスイーツ付だからかなりお得ですよね
また行きたいな・・・
[ 2013/07/11 20:16 ] [ 編集 ]

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック:

この記事のトラックバック URL
http://carmonacorp.blog.fc2.com/tb.php/1017-8932ee6a